7/18/2013

Wymarzona suknia ślubna i bukiet

Sama wiem jakie to szczęście trafiać w swoim życiu na osoby godne zaufania oraz co najważniejsze z ogromną pasją do pracy jaką wykonują. Staram się otaczać takimi ludźmi bo sama jestem wulkanem energii a ludzie z którymi się spotykam motywują mnie do kolejnych wyzwań. Jeśli szukacie wymarzonej sukni ślubnej, eleganckiej biżuterii zapraszam do wizyty w atelier Novia Blanca.

Kwiatowe Atelier przygotowało kilka kart uprawniających do rabatu 10% i 15% na bukiet, dekorację kwiatową ślubu lub przyjęcia weselnego.
Karta rabatowa będzie upominkiem przy zakupie sukni, biżuterii oraz wszelkich innych akcesoriów i dodatków ślubnych jakie oferuje atelier Novia Blanca. O szczegóły proszę pytać w salonie.




Novia Blanca to mały intymny showroom z sukniami ślubnymi i dodatkami zlokalizowany w Warszawie niedaleko Placu Wilsona. Atelier prowadzą Asia i Ida, młode stylistki z głowami pełnymi pomysłów. Jak tylko weszłam to atelier to od razu żałowałam, że moment wyboru sukni ślubnej mam już za sobą...ba nawet cały ślub ;) W salonie można znaleźć niepowtarzalne fasony sukien ślubnych i wieczorowych wykonane z bardzo dobrych jakościowo i lekkich tkanin, ponadto do każdej sukni stylistki chętnie dobiorą dodatki takie jak kolczyki lub bransoletka. W takim salonie każda kobieta może liczyć na indywidualną pomoc w wyborze sukni oraz poradzić się w każdej ważnej dla niej sprawie. Część porad dziewczyny udzielają online poprzez swojego bloga.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...